Fogyókúra férfiak számára

F

Az alacsony fizikai aktivitású férfiak gyakran túlsúlyosak. A magas kalóriatartalmú, zsíros ételek, a gyorséttermi snackek, a késő esti étkezések és a nagy mennyiségű szénsavas italok, például a sör, mind hozzájárulnak ehhez. A szervezetnek nincs ideje energiát felhasználni, ami a zsír felhalmozódásához vezet a hasban és az oldalsó részeken. Az egészséges, vitaminokban gazdag étrendet tartalmazó, férfiaknak szóló fogyókúra segít a férfiaknak megszabadulni a súlyfeleslegtől és izmot építeni.

A férfiak étrendjének sajátosságai

A férfiak genetikailag kevésbé hajlamosak a zsírtartalékok lerakódására, és ebben fontos szerepet játszik egy szteroid hormon – a tesztoszteron. Az izomtömeg intenzív növekedését okozza, növeli az állóképességet és vonzó megjelenést kölcsönöz a testnek. A túlsúly végül a hormon csökkenését okozza, ami negatív hatással lehet a férfiak egészségére. A rendszeres testmozgás és a kalóriákon és FFA-kon (fehérje, zsír és szénhidrát) alapuló kiegyensúlyozott étrend segíthet a hormonszintek növelésében. Javasoljuk, hogy tartsa be az alábbi ajánlásokat:

  • A RAMS Táplálkozástudományi Intézet szerint egy minimális testmozgást végző embernek körülbelül 2100 kcal-ra van szüksége naponta. Ha túlsúlyos, akkor 500-700 kcal-val kell csökkenteni az energiabevitelt. Ez lehetővé teszi a szervezet számára, hogy a zsírtartalékokat energiatermelésre használja;
  • Állítsa be az étkezési rendjét – egyen legalább napi négyszeri étkezést rendszeres időközönként. A nap első felében a menünek kalóriadúsabbnak kell lennie, tele szénhidráttartalmú termékekkel és egészséges zsírokkal. Ez lehetővé teszi, hogy racionálisan használd az energiádat. Este egy fehérjeétel rostban gazdag zöldségekből álló köretet ajánljuk, hogy pótoljuk az izomszövetek építésében részt vevő aminosavakat;
  • A férfiak fogyókúrájának magas fehérjetartalmúnak kell lennie, körülbelül napi 100 g-nak. Részesítse előnyben a sovány húsokat, például csirkét, pulykafilét, marhahúst, párolva vagy serpenyőben sütve, olaj hozzáadása nélkül. Figyeljen a szénhidrátbevitelre, amely nem lehet több napi 140 grammnál, ha fogyni szeretne. A többszörösen telítetlen zsírokat is be kell vonni az étrendbe, mivel részt vesznek a tesztoszteron termelésében az “egészséges” koleszterinből.

Ne feledje, hogy az egyszerű szénhidrátok finomított cukor, muffinok, lekvárok és különféle édességek formájában az alak ellenségei. Tele vannak kalóriákkal, amelyek zsírlerakódásokká alakulnak át.

Ami a sportot illeti, az intenzív aerobic jót tesz a fogyásnak, akárcsak a hasizom- és deréktáji súlyzós edzés, amely fokozza a véráramlást a problémás területeken és fokozza a zsírégetést. Ügyeljen arra, hogy pihenőnapokat tartson, és ne végezzen napi egy óránál több testmozgást, hogy ne terhelje túl a szervezetét.

A napi menü – az ideális étrend

A Napi programot kifejezetten azok számára állítottuk össze, akik szeretik a kiadós és ízletes ételeket, és fogyni szeretnének. Napi négy étkezést biztosít, összesen napi 1400 kcal-val, pontos kalóriaszámmal. Öt vagy hét nap alatt olyan ételeket fogyaszthat, mint:

  • Csirkefilé teriyaki mártással és pirított kukoricaszemekkel;
  • Burgonyás muffinok és csirke zrazy sonkával és sajttal;
  • Lusta gombócok lekvárral;
  • Lasagne marhahússal és csirkével;
  • Levesek zöldséggel és hússal;
  • Palacsinta, fánk, sütemény.

Minden étel frissen készül a szállítás napján, amelyet Ön reggel vagy este is megrendelhet, attól függően, hogy Önnek mennyire kényelmes. A menü részleteiért és a rendelés leadásához lépjen kapcsolatba a tanácsadókkal Telegram vagy WhatsApp segítségével.

Megjegyzés hozzáadása

BKcg4Jf1zg

Get in touch

Quickly communicate covalent niche markets for maintainable sources. Collaboratively harness resource sucking experiences whereas cost effective meta-services.