Van-e hatékony diéta a hasi fogyáshoz?

V

Egy egészséges, jó anyagcserével rendelkező szervezetben normális, ha vannak kisebb zsírlerakódások. A laza has és a hasfal azonban anyagcserezavar jele, és itt az ideje, hogy lépéseket tegyen. Az első dolog, amit tennie kell, hogy megváltoztatja az étrendjét. A kiegyensúlyozott étrend fontos lépés lesz a fogyás felé a has. Érdemes megérteni, hogy a testzsírtól nem lehet megszabadulni pusztán a megfelelő ételek fogyasztásával. Itt jön a képbe az erő- és aerob edzés.

Számolja a kalóriákat és fogyjon

A test mindig úgy van felépítve, hogy a felesleges energiát, amelyet zsírlerakódások formájában talál, elraktározza. Ez a rendszeres túlevés, a sült ételek, gyorsételek, mindenféle édesség, szénsavas italok, alkohol és egyéb magas tápértékű élelmiszerek fogyasztása miatt következik be. Minden az ételek kalóriatartalmáról szól. A Rospotrebnadzor szerint az átlagos napi kalóriabevitel, életmódtól függően:

  • Nők számára – 1800-350 kcal;
  • Férfiak esetében – 2100 és 4200 kcal között.

A fizikai aktivitás fontos szerepet játszik, például az irodai dolgozóknak alacsonyabb lesz az energiaszükséglete, mint azoknak, akiknek a munkája állandó fizikai aktivitást igényel. A jelenlegi testsúly, magasság és életkor szintén fontos. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint a kalóriabevitelnek átlagosan 500 kcal-val kell kevesebbnek lennie a napi szükségletnél, ha fogyni kíván. Figyelnie kell a GI-arányokat is az étkezéseiben. A hasfogyasztó étrendnek csak 20-30% fehérjét, ugyanennyi szénhidrátot és legfeljebb 40% egészséges telítetlen zsírokat kell tartalmaznia.

Fit termékcsaládunk teljes mértékben megfelel ezeknek a szabványoknak. A menü 5 étkezést tartalmaz 1200 kcal/d értékben. Étkezz változatosan és kiegyensúlyozottan 5 vagy 7 napig! A csokoládés palacsinta, a csirkefalatkák, a csokoládés-sajtos túrógombócok, a rakott ételek, a torta és a levesek mind-mind olyan diétába illeszkednek, amely gyorsabban közelebb visz a célodhoz. A diétának nem kell ízetlennek lennie – van néhány igazán ínyenc lehetőségünk az Ön számára, beleértve a különféle desszerteket, de a megfelelő energiaértékekkel.

Ha elérte a kívánt eredményt, a napi vagy a Balance menüpontra váltva megváltoztathatja a menüt, hogy testét formában tartsa. Az egészséges és tápláló ételek fogyasztása legyen az életmódod része, és soha többé nem fogod elveszíteni azokat a plusz kilókat!

Sport a karcsúbb testért!

A hasi terület fogyása diétával működik, de ahhoz, hogy rövid időn belül elérje a kívánt eredményt, a sportolásra is figyelmet kell fordítania. Ez a terület az utolsó hely, ahol a zsírlerakódások elégnek, és a megereszkedett bőr problémát jelenthet, de az aerobic edzés segíthet:

  • kocogás, gyaloglás mérsékelt tempóban, úszás;
  • Hula hooping és derékgyakorlatok (saját testsúllyal vagy súlyzókkal való áthajlás);
  • Ugrálókötél.

Az izmok tónusának és formálásának érdekében hetente 2-3 alkalommal szánjon időt a hasizom és a hát alsó részének edzésére. Már napi 30-40 perc testmozgás is lehetővé teszi, hogy rövid időn belül értékelje az eredményt. És ne feledje, a lapos has nemcsak a kemény edzések eredménye, hanem a megfelelő, kiegyensúlyozott, diétás étrendé is, amelyet szakértőink fejlesztettek ki az Ön számára.

Megjegyzés hozzáadása

BKcg4Jf1zg

Get in touch

Quickly communicate covalent niche markets for maintainable sources. Collaboratively harness resource sucking experiences whereas cost effective meta-services.